środa, 30 stycznia 2013

"Prawdziwa" fanka..


**Rano**
Obudziłam się wypoczęta. Popatrzyłam na Nialla. Słodko wyglądał jak spał. Popatrzyłam na zegarek była dopiero ósma godzina. Postanowiłam spróbować zasnąć.
**1,5h później**
-Julka, widziałaś Nialla ?-powiedział Zayn wchodząc do mojego pokoju.
-Aa sorry. Tu jest.-zauważył mulat.
-Niall !! Wstawaj !!! Stary, za godzinę mamy spotkanie z fanami !! Chłopie wstawaj !!-zaczął wydzierać się chłopak.
-Ja go obudzę, ale nie drzyj się już tak.-powiedziałam, a Zayn wyszedł z pokoju. 
-Niall, wstawaj.-powiedziałam i zaczęłam poruszać chłopakiem.
-Jeszcze 5  minut..-powiedział zaspanym głosem.
-Wstaawaj !-lekko krzyknęłam.
-No dobra już wstaje.-powiedział Niall.
-Za godzinę masz spotkanie z fanami, więc radzę ci się pośpieszyć.-powiedziałam i się uśmiechnęłam do chłopaka.
-Coo !? Czemu nikt mnie nie obudził !?-zapytał chłopak.
-Myślisz, ze to takie proste?-popatrzyłam na niego z pode łba i zapytałam.
-No a nie ?-spytał Niall.
-Nie.-odpowiedziałam i wystawiłam mu język.
-Niee ? Czyli mówisz, ze jestem śpiochem.-zapytał chłopak i zaczął się do mnie niebezpiecznie zbliżać.
-Tak, dokładnie. Jesteś wielkim śpiochem.-powiedziałam i zaczęłam się cofać.
-To teraz wiedz, że zadarłaś z Niallem Horanem.-powiedział chłopak i zbliżał się do mnie już wielkimi krokami.
-Alee się boje. Hahaha.-powiedziałam i cofając się do tyłu poczułam ścianę. No to teraz mam przejebane.- pomyślałam. Niall już był bardzo blisko mnie. Dzieliło nas zaledwie kilka centymetrów. Już nasze usta miały złączyć gdy nagle..
-Niall, jesteś gotowy?-zapytał Liam, wchodząc.
-O przepraszam, ale zostało ci 15 minut.-powiedział Liaś i wyszedł z pokoju.
-No to na czym my skończyliśmy ?-powiedział chłopak i znowu chciał mnie pocałować.
-Niall.. Ja..ja nie moge. Przepraszam.-powiedziałam i spuściłam głowę.
-Nie, to moja wina. Przepraszam. -powiedział chłopak i odsuną się ode mnie.
-Idź się ubrać, bo nie zdążysz.-powiedziałam i pocałowałam chłopaka w policzek.
-Prawie zapomniałem.-powiedział blondasek i wybiegł z pokoju.

Chłopaki pojechali około 15 minut temu. Siedziałam na łóżku i myślałam nad tym co się przed chwilą stało. Prawie się z nim pocałowałam.. Nie ja tak nie mogę. A co jeśli on mnie skrzywdzi tak jak zrobił to Lou ? Nie chcę znowu cierpieć. Nie chcę przeżywać tego po raz kolejny. Czuje coś do Nialla, ale to raczej nie jest miłość. Sama nie wiem co to jest. 
-Dobra Julka, koniec myślenia !.-powiedziałam sama do siebie.
-No super! Jeszcze zaczynam gadać sama do siebie.-powiedziałam po raz kolejny.
Muszę się czymś zając po zwariuje -pomyślałam. Postanowiłam wziąć długą kąpiel. Przygotowałam ubrania na później i weszłam do wanny. Po godzinnej kąpieli wyszłam z wanny i szczelnie okryłam się ręcznikiem. Wtarłam w siebie swój ulubiony, poziomkowy balsam i ubrałam się w wcześniej przygotowane ciuchy. Ubrana, zeszłam na dół. Zrobiłam sobie śniadanie i kawę i usiadłam przy stole. Znowu zaczęłam rozmyślać, ale tym razem o Megg. Nie widziałam się z nią już chyba od miesiąca. Postanowiłam do niej zadzwonić.
-Halo ? Kto mówi ?- usłyszałam jej głos w słuchawce.
-Hej Megg, to ja Julka. Gdzie ty jesteś?-zapytałam.
-O hej. Ja póki co mieszkam u Zayn'a wiec nie masz się co martwić.-wytłumaczyła brunetka.
-Aha, to dobrze. Co powiesz na zakupy?-zaproponowałam.
-Spoko, będę u ciebie za godzinę. Do zobaczenia, pa.-zgodził się dziewczyna.
-Paa.-odpowiedziałam i rozłączyłam się.
Gdy czekałam na Megg, postanowiłam trochę ogarnąć dom. Wszystkie brudne talerze, miski, kupki, itp. dałam do zmywarki i włączyłam czyszczenie. W salonie pościerałam kurze i poprawiłam poduszki. Po ogarnięciu tego lekkiego syfu poszłam na górę do pokoju i spakowałam takie rzeczy jak portfel, telefon i jakieś pierdoły typu chusteczki do torebki. Schodziłam na dół, gdy ktoś zadzwonił do drzwi.
-To pewnie Megg.-powiedziałam sama do siebie i poszłam otworzyć drzwi.
-To jak ? Gotowa na wypad na miasto?-"przywitała" się dziewczyna.
-No jasne!-odpowiedziałam jej. Nie zamawiałyśmy taksówki, postanowiłyśmy się przejść. Nie miałyśmy daleko do galerii więc nie szłyśmy zbyt długo. Megg całą drogę gadała o tym jaki Zayn jest cudowny. Jak to ją poprosił o chodzenie, albo jak to pierwszy raz się pocałowali. Słuchałam jej i pomyślałam, że Zayn na prawdę ją kocha. A kto kocha mnie ? zadałam sobie to pytanie...
~~Oczami Niall'a~~
Na podpisywaniu płyt było strasznie dużo fanów. Tak jak zawsze, siedzieliśmy za długim stołem i podpisywaliśmy płyty, nasze zajęcia i itp. Kochałem naszych fanów, ale czasami po prostu miałem ich dość. Te ciągłe krzyki, spowodowały, że zaczęła mnie boleć głowa. Siedziałem zmulony i podpisywałem rzeczy fanów. Po około 3 godzinach podpisywanie się skończyło. Jeszcze kilka fanek chciało zrobić sobie z nami zdjęcie, więc ustawiliśmy się obok siebie i wtedy jedna z dziewczyn powiedziała:
-Ale bez ciebie.-wskazała na mnie.
Kazała mi się odsunąć. Nie powiem zrobiło mi się smutno. Czemu to zawsze ja ? Zadawałem sobie to pytanie. Chłopaki zrobili sobie z nimi zdjęcia i wyszliśmy. Przed budynkiem było strasznie dużo ludzi. Dobrze, że mieliśmy ochroniarzy, bo inaczej  pewnie byśmy nie przeszli. Gdy wreszcie dostaliśmy się do samochodu, wsiadłem i oparłam głowę o szybę. Liam to zauważył i powiedział:
-Niall, wszystko w porządku?
-Taak, tylko boli mnie trochę głowa.-skłamałem. Bolała mnie głowa, ale wcześniej. Teraz już nie. Dalej byłem załamany tym, co ta dziewczyna powiedziała.. Wszedłem do domu i od razu zamknąłem się w swoim pokoju. Chłopaki dobijali się do mnie, ale ja nie chciałem z nikim gadać. Teraz chciałem być sam.
~~Oczami Megg~~
Cieszyłam się, że pogodziłam się z Julką. Opowiedziała mi dlaczego wyjechała wtedy do UK i co zrobił jej Lou. Przeszłyśmy chyba wszystkie sklepy. Nogi bolały mnie nie miłosiernie. Poszłyśmy jeszcze do naszej ulubionej kawiarni - Starbucks coffe. Ja zamówiłam latte, a Julka cappuccino  Dziewczyna zwierzyła mi się, że chyba czuje coś do Nialla, ale nie wie czy to jest miłość. Opowiadała o chłopaku, gdy w pewnym momencie zadzwonił jej telefon.
-Halo ? Tak Liam. Mhm. No dobra.. postaram się być niedługo. Cześć.-powiedziała blondynka do telefonu.
-Kto to był?-zapytałam, gdy dziewczyna skończyła rozmawiać.
-Liam, mówi, że Niall zamkną się u siebie i nikogo nie chce wpuścić i muszę tak do nich zaraz pojechać.-odpowiedziała dziewczyna.
-Aha, spoko. Mogę jechać z tobą. Zobaczyła bym się z Zaynem.-zapytałam.
-Oczywiście.-odpowiedziała Julka i wyszłyśmy z kawiarni  Wstąpiłyśmy jeszcze do domu, aby odłożyć zakupy i wziąć auto. DO chłopaków miałyśmy dalej niż do galerii. Za około 15 minut byłyśmy już u nich.
-O cześć dziewczyny. -przywitał nas Liaś.
-Hej ! -odpowiedziałyśmy i weszłyśmy do środka.
-Gdzie Zayn?-zapytałam.
-W salonie.-odpowiedział chłopak. Wiminełam go i poszłam do mojego Bad-boy'a.
~~Oczami Julki~~
-Liam.. co się stało Niallowi ?-zapytałam gdy Megg już poszła.
-Nie wiem, ale chyba chodzi o to, że dziś jedna fanka nie chciała z nim zdjęcia. Po prostu powiedziała, że ma się odsunąć.-powiedział chłopak.
-Aha. Szkoda mi go.-odpowiedziałam.
-Spróbuję, może mnie wpuści.-powiedziałam i poszłam na górę.
Lekko zapukałam. Cisza. Ponowiłam czynność.
-Zostawcie mnie w spokoju !-krzykną Niall.
-Niall, to ja. Proszę, wpuść mnie.-powiedziałam.
Usłyszałam dziwięk przekręcanego klucza. Lekko nacisnęłam klamkę i wślizgnęłam się do pokoju. Usiadłam na łózko, obok chłopaka. Zobaczyłam go. Oczy miał zaczerwienione od łez.
-Niall, co się stało. Czego płaczesz?-zapytałam.
-To..to prz..ez fankę.-odpowiedział wciąż łkając.
-Nie przejmuj się. Jeśli zrobiła coś takiego to znaczy, że nie jest prawdziwą fanką.-pocieszałam chłopaka.
-Masz rację.-odpowiedział chłopak i wytarł łzy.
-Już dobrze.-zapytałam i przytuliłam chłopaka. On odwzajemnił go i przytulił się do mnie jak małe dziecko.
Gdy się od siebie odkleiliśmy spojrzałam chłopakowi w oczy i wiedziałam  że był to błąd. Nie mogłam oderwać oczy od tych jego niebieskich teńczówek. Patrzyliśmy sobie w oczy z zapartym tchem. Nasze usta były coraz bliżej. Dzieliło nas zaledwie kilka centymetrów. Już prawie się pocałowaliśmy, gdy w pewnym momencie.. APSIK !! Na szczęście szybko odwróciłam głowę. Chłopak wybuchną nieopanowanym śmiechem.
-No i z czego się brechtasz?-zapytałam udając obrażoną.
-Hahahaha to było słodkie.-powiedział i uśmiechną sę do mnie.
-APSIK !! -znowu kichnęłam.
-Mała..ty nie jesteś przypadkiem chora?-zapytał chłopak i pocałował mnie w czoło.
-Masz gorączkę.-powiedział.
-Niall. Zamknij proszę okno..Zimno mi.-poprosiłam chłopaka.
-Ono jest zamknięte. Po prostu masz gorączkę. Wlaź pod kołdrę, zaraz przyniosę ci ciepłą herbatę i termometr.-powiedział chłopak.
Tak jak powiedział tak zrobiłam. Weszłam pod kołdrę i przykryłam się nią po sam nos. Po chwili przyszedł Niall z herbata i termometrem. Podał mi urządzenie. Chwilę poczekaliśmy i usłyszeliśmy pikanie termometru.
-38,5. No to zostaniesz u nas na trochę.-powiedział Niall.
-Nie, no co ty. Wrócę, nie będę wam zawracała głowy.-odpowiedziałam.
-Nie mam mowy ! Zostajesz u nas i koniec kropka.-rozkazał chłopak.
-Ale ty jesteś uparty .-powiedziałam i wystawiłam mu język.
-I za to mnie kochasz .-odpowiedział i pocałował mnie w policzek.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello ! I jak wam się podoba nowy wygląd bloga ? Mi baardzo, ale mógł by być lepszy. Postanowiłam  ze będę nadawać tytuły rozdziałom, bo lepiej to wygląda i..wgl. xD Baardzo wam dziękuję z prawie już 2000 wyświetleń. To na prawdę dużo dla mnie znaczy <33

10 komentarzy = 10 rozdział ;D
Nikaa xoxo

18 komentarzy:

  1. Suuuuuuuperrr :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper. Jezuu... nie wierzę, że JA wciągnęłam się w jakieś opowiadanie :D Pisz pisz moja droga :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, pisz dalej bo świetnie ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super piszesz! ten rozdział jest słodziutki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, wciągnęłam się *-* Pisz dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. 10 rozdział, już czekam ! ;D :* Suuuper ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. supcio blog, pisz dalej ! :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wciągnęłam się *-* czekam na 10 rozdział ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozdział. <3 czekam na następne z niecierpliwieniem. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy kolejny rozdział???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie. Może jutro ? Albo w poniedziałek :3

      Usuń
  13. Megaa jest ;**
    Czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, fajnie :)
    serdecznie zapraszam Cię na odrobina-nieba6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń