wtorek, 29 stycznia 2013

WAŻNEE !

Tak jak wcześniej pisałam, zgłosiłam mój blog do konkursu, który organizuje ONET. I mam do was WIELKĄ  prośbę.. Czy mogły byście zagłosować na mojego bloga ? Wystarczy wysłać sms'a o treści F0000R na numer 7122. SMS kosztuje 1 zł 23 gr Dochód z SMS-ów przeznaczony będzie na biedne dzieci. Była bym wam naprawdę wdzięczna. A teraz ie o tym. Tak jak wspominałam pod ostatnim postem miał zmienić się wygląd bloga. Postanowiłam nie czekać na nagłówek, który zamówiłam, więc zrobiłam go sama. Na pewno nie jest taki dobry jak ten, który zamówiłam, ale mi się podoba. Jeśli wam też - skomentujcie. 
Nikaa xoxo

4 komentarze:

  1. Bardzo Ładny :D
    P.S. Kiedy będzie kolejny rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, już zaczęłam pisać ale na razie nie mam weny ;C

      Usuń
  2. [SPAM]
    Historia osiemnastoletniej Rachel Rose Brown, pięknej ciemnowłosej dziewczyny, która przez ostatni czas nie ma zbyt dobrego kontaktu z rodzicami. Pewnego dnia postanawia zrobić coś, czego nie odważyłaby się zrobić w normalnych okolicznościach. Czy uda jej się zrealizować swój plan tak dobrze, jakby tego chciała? Czy miłość, którą znajdzie będzie tą miłością na całe życie?

    Zapraszam się na bloga:
    [ www.zburzyc-szczescie.blogspot.com ]
    Czytając to opowiadanie znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania! :)
    Zachęcam również do komentowania i wyrażania własnej opinii, na której bardzo mi zależy. :)

    Pozdrawiam!

    PS. Twoje opowiadanie przeczytam na pewno. Potrzebuję tylko czasu na nadrobienie zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny mi też się podoba<3

    OdpowiedzUsuń