piątek, 25 stycznia 2013

Imagin z Zaynem ;*


Siedzisz sobie wygodnie na pufie i czytasz książkę. Okno w twoim pokoju jest otwarte . Po chwili przez nie wpada bukiet pięknych, czerwonych róż. Zdziwiona wstajesz i podnosisz kwiaty. Czytasz małą, karteczkę na której jest napisane:
"Dla pięknej dziewczyny- Z"
Nie wiesz od kogo jest prezent bo nie masz chłopaka. Rano idziesz do szkoły. Na przerwie ktoś wręcza ci małą karteczkę z napisem :
"Uśmiechnij się- Z"
Dalej nie wiesz o co chodzi i zaczyna cie to już trochę wkurzać. Po szkole wstępujesz do parku. Siadasz na ławce. Rozmyślasz kto mógł napisać ci to. Nie zauważyłaś jak zrobiło się już ciemno.
Szybko wstałaś i szłaś w stronę domu. Pomyślałaś żeby być szybciej w domu to pójdziesz skrótami przez niewielki las. Szłaś i zdawało ci się ze ktoś cię śledzi. Odwróciłaś się, szedł ze tobą jakiś wysoki szatyn. Przestraszyłaś się i przyśpieszyłaś. Chłopak też przyśpieszył. Zaczęłam biec, a facet za mną. Chwile tak biegliśmy, ale on staną i krzyknął:
-Czekaj!! Nic ci nie zrobię!
Stanęłaś. Chłopak cię dogonił i powiedział:
-Czego uciekałaś?
ty-No sorry. Jakiś facet za mną goni i  to ma być normalne ?!
-Przepraszam. A tak w ogóle jestem Zayn.
ty-Miło mi. [T.I]
Z-Mogę cię odprowadzić do domu w zamian za przeprosiny?
ty-Ok
Przez całą drogę się śmialiście. Gdy byliście juz pod drzwiami twojego domu Zayn złapał cię za rękę i przyciągną do siebie.
Z-Te róże i liściki były ode mnie. Zobaczyłem cie kiedyś na ulicy i od razu się w tobie zakochałem. Kocham cię [T.I]
ty-Ja cię też.
I od tego dnia byliście już razem. Do dziś wychowujecie razem małą dziewczynkę o imieniu Lux.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I jak wam się podoba ? To jest jeden z moich pierwszych imaginów. Mogliście już go widzieć , bo ja go udostępniłam na mojej stronie na fb i był on tez na moim starym blogu. Jak chcecie więcej imaginów głosujcie w ankiecie ;** 
Nikaa xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz