poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Sad message..

Bardzo, was przepraszam, że nie dodawałam nic przez około 1,5 miesiąca. Nie będę was okłamywać i głupio się tłumaczyć, po prostu powiem wam prawdę.
No to tak po pierwsze kompletnie nie miałam weny, nic mi sie nie chciało, nawet uczyć, no i teraz ma za to konsekwencje : /
Po drugie też mi się nie chciało. Tego bloga nie założyłam po to żeby pisać jakieś beznadziejne wypociny, które pisałabym z przymusu. Tylko dlatego, ze chciałam sprawdzić czy to co pisze ma wgl. jakiś sens.
A po trzecie co nie wiem czy jestem jeszcze Directioner. Pokochałam JB i bardziej chcę o nim pisać niż o 1D .
Napisałam rozdział, ale troche krótki jest, więc go dodam, napisze epilog i skończe tego bloga. Wiem, zę pewnie mnie za to zabijecie no ale trudno. Jeśli kiedyś powrócę do tego bloga to na pewno was poinformuje. Zostawcie tylko swoje tt lub nr gg lub co tam chcecie. Do nstp. razu. Bay ;**

Nikaa

6 komentarzy:

  1. co?! czemu już kończysz?! :( to było takie świetne!!!!!!!!!!!!!!!!! szkoda.... ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to był jeden z moich ulubionych blogów!!!!!!!!!!!! ;( ;( ;( a kiedy ten następny rozdział? :( smutno mi.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu na pewno. I przepraszam no ale po prostu już nie moge ;< Może założe nowego i bd pisać o jB, ale nie obiecuje (:

      Usuń
  3. Oj kochanie rozumiem cie < 33
    a teraz do innych: moze uda wam sie ja namowic zeby jednak tego bloga nie zamykala bo ja sama nie dam rady wiec piszcie wiecej tych komentarzy to moze sie nam uda.;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony blog... no trudno ;C rozumiem cię :*
    jakbyś tworzyła nowego bloga lub kontynuowała tego to napisz mi: @mint_fireworks

    OdpowiedzUsuń
  5. Widocznie wcale nie byłaś Directioner.... Jak mozna się zastanawiać czy się ją jest?! Bez sensu..

    OdpowiedzUsuń