niedziela, 30 grudnia 2012

Prolog ;**


Prolog:
Moje pełne imię brzmi Julia, ale znajomi mówią do mnie po prostu Julka lub Dżuli. Jestem zwykłą 13latką z problemami. Moi rodzice zginęli w wypadku i po ich śmierci mieszkam z babcią i dziadkiem. Mam jedną, ale za to najlepszą i jedną w swoim rodzaju przyjaciółkę - Maggie, ale mówię na nią Megg.
Już od dziecka ciągnęło nas do Londynu. Zawsze chciałyśmy tam pojechać i zobaczyć big-ben, tower bridge wściąść do jednego z wagoników na London Eye i zobaczyć miasto nocą. Marzyłam, że codziennie rano pijąc kawę będę oglądać zabieganych ludzi. Już nawet  kiedyś planowałyśmy z Megg że po 18 pojedziemy tam razem, wynajmiemy tam dom i bd wreszcie szczęśliwe, ale to takie marzenia 13-latek, które się pewnie nigdy nie spełnią. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I co podoba wam się prolog ? Teraz Julka i Megg mają po 18 lat. Ten prolog jest tak jakby 6 lat wcześniej. Pierwszy rozdział dodam jak będzie przynajmniej jeden komentarz. ;**
                                                                                               Nikaa xoxo


4 komentarze: